Samen met Connect 2Gether zamelen we zomersportkleding in voor kinderen. Heb jij nog shirts, broekjes, trainingspakken of voetbalschoenen liggen? Lever ze in en maak het verschil! 💚
* Inleveren kan t/m 30 mei
* Stop de kleding in een zak/tas
* Lever het in bij de zwarte kisten in de hal van de kantine
✔️ Alle kindermaten welkom
✔️ Schone en bruikbare sportkleding
Samen zorgen we ervoor dat ieder kind kan blijven sporten 💪⚽