• Samen met Connect 2Gether zamelen we zomersportkleding in voor kinderen. Heb jij nog shirts, broekjes, trainingspakken of voetbalschoenen liggen? Lever ze in en maak het verschil! 💚

    * Inleveren kan t/m 30 mei

    * Stop de kleding in een zak/tas

    * Lever het in bij de zwarte kisten in de hal van de kantine

    ✔️ Alle kindermaten welkom

    ✔️ Schone en bruikbare sportkleding

    Samen zorgen we ervoor dat ieder kind kan blijven sporten 💪⚽